PARIMAD KAMPAANIAD AASTAL 2023

Foto: Brands&People

Sisuturundus

Eesti on tõepoolest olnud tuntud loovate ja edukate meelelahutuskampaaniate poolest. Alates tehnika arendusega seotud uute toodete tutvustamisest kuni muusikaga seotud ettevõtete poolt loodud loosimisteni, eestlased teavad, et vaid põnevad kampaaniad ning huvitavad pakkumised aitavad hoogustada kampaaniate armastust kasutajate poolt.

2023. aastal on parimate kampaaniate algupärased ideed olnud seotud varasemalt loodud programmidega.

  1. LiveNation aastapilet- Eesti üks suurimaid muusikaüritusi korraldavaid ettevõtteid kuulutas 14.augustis välja kampaania aastapiletite võitmiseks. Eesti 2023.aasta suvi on täis olnud meeletult ägedaid kontserte, sealhulgas esines Tallinnas Deperche Mode ja The Weeknd, kes tõid lauluväljakule tuhandeid fänne. Aastapileti võitmiseks tuleb liituda LiveNationi klubiga. Kampaania lõppes 10.septembril. Välja loositi aastapääsmed 2-le.
  2. Septembris Ei Joo– Tervise Arengu Instituut kutsub kõiki mehi ja naisi vanuses 20-45 loobuma alkoholist septembri kuu jooksul. Kuna Eestis on alkoholitarbimine võrdlemisi populaarne, üritab TAI pakkuda võimalust loobuda üheks kuuks (tegemist on vabatahtlikusel põhineva kampaaniaga) alkoholist. Et arendada antud teemat, on loodud erinevaid meediapostitusi ning infot jagatud isegi telekanalites. 
  3. Boost Casino suurim kampaania- 18.septembrist alates on võimalik osaleda Boost Casino XP 1250000 auhinnaloosis. Harastmänguga tegelev online-kasiino on 2023.aasta jooksul pakkunud hulgaliselt kampaaniaid kuid septembri kampaania on ainulaadne. Kampaania lõppeb 24.09.2023.

Kampaaniatel ja algatustel on olnud tõepoolest oluline roll Eesti meelelahutuse ja kultuuri arengus ja edendamises. Eestis on rikas ja mitmekesine kultuurimaastik ning selle kultuuri erinevate aspektide tutvustamiseks ja toetamiseks on korraldatud kampaaniaid. 

Siin on mõned viisid, kuidas kampaaniad on aidanud kaasa Eesti meelelahutuse arengule:

  1. Film ja kino: Eesti filme propageerivad kampaaniad ja Tallinna Pimedate Ööde Filmifestival (PÖFF) on aidanud tõsta Eesti kino tuntust nii kodumaal kui ka rahvusvahelisel kinolinal. Sellised kampaaniad võivad juhtida tähelepanu riigi ainulaadsetele filmimiskohtadele- ja filmitalentidele.
  1. Muusika ja festivalid: kampaaniad, mis on seotud muusikafestivalidega nagu laulu- ja tantsupidu, Pärnu muusikafestival ja Jazzkaar, on toonud tähelepanu Eesti elavale muusikamaastikule. Need üritused on meelitanud ka rahvusvahelisi artiste ja publikut.
  1. Kultuuripärand: Eesti kultuuripärandi, sealhulgas pärimusmuusika, tantsu ja käsitöö säilitamisele ja edendamisele keskendunud kampaaniad on mänginud nende traditsioonide elushoidmisel ja noorematele põlvkondadele kättesaadavana olulist rolli.
  1. Turism ja loodus: Eesti looduslikku ilu, sealhulgas metsi, järvi, saari ja rannikualasid, on edendatud kampaaniatega, mille eesmärk on meelitada turiste ja vabaõhuhuvilisi. Need kampaaniad rõhutavad sageli selliseid tegevusi nagu matkamine, jalgrattasõit ja linnuvaatlus.
  1. Digialgatused: Eesti uuenduslikke digialgatusi, nagu e-residentsus ja e-riigiteenused, on turundatud kampaaniate kaudu. Need algatused pole mitte ainult toetanud riigi tehnoloogiatööstust, vaid on aidanud kaasa ka selle ülemaailmsele digitaalsele liidri mainele.
  1. Startupid ja innovatsioon: Eesti startup-ökosüsteemi ja innovatsioonikeskusi propageerivad kampaaniad on aidanud kaasata talente, investeeringuid ning partnerlussuhteid tehnoloogia- ja ärisektorisse.
  1. Tervis ja heaolu: Tervislikku eluviisi ja vastutustundlikku alkoholitarbimist propageerivad kampaaniad, nagu “Septembris ei joo”, võivad aidata kaasa Eesti ühiskonna heaolule. Ka vaimse tervise hüvanguks loodud kampaaniad aitavad kaasa parema inimtervise parendamisele.

Kampaaniad võivad olla tõhusad vahendid kultuuri säilitamiseks, majandusarenguks ning meelelahutuse ja vaba aja tegevuste edendamiseks. Need aitavad esitleda Eesti ainulaadset identiteeti ning aitavad kaasa selle kasvule ja arengule ülemaailmsel meelelahutusmaastikul.

Tähelepanu! Tegemist on hasartmängu reklaamiga. Hasartmäng pole sobiv viis rahaliste probleemide lahendamiseks. Tutvuge reeglitega ja käituge vastutustundlikult!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Share via
Copy link
Powered by Social Snap