Mullu sügisel sai teatavaks, et Eesti Energia viib 2024. aasta algusest klienditeeninduse ja energiateenuste pakkumisega seotud tegevused ning teabe tütarettevõtte alla, mis kannab kontserni rahvusvahelist nime Enefit.
Kuigi ettevõte teatas aegsasti oma klientidele, et senised lepingud jäävad edaspidigi kehtima ning mitte keegi seoses muudatusega midagi täiendavalt tegema ei pea, üllatas postkasti potsatanud arve ikkagi hetkeks mõndagi tarbijat ja sundis unustajat kulme kergitama.
Enefiti alla on koondunud seni Eesti Energia pakutud tooted ja teenused: elekter, gaas, päikeselahendus, energiasalvestid, soojuspumbad, kindlustus, internet, elektritööd ning Enefit Volti nimega teada elektriautode laadimised.
Eesti Energia juhatuse liige Kelli Toss-Kaasik põhjendas eraldiseisvat tütarettevõtte loomist tahtega pakkuda veelgi rohkem tuge ja abi nii nutikamatele energialahendustele kui ka paremale klienditeenindusele.
Praegused Eesti Energia kliendid on käesolevast aastast Enefiti kliendid. Alates tänavu 1. jaanuarist liiguvad Eesti Energia klientidega sõlmitud lepingutest tulenevad õigused ja kohustused ettevõttesse Enefit OÜ. Jaanuaris kujundati Enefit OÜ ümber aktsiaseltsiks.
Pangad suunavad klientide püsimaksekorraldused automaatselt ümber Enefiti nimele. Samaks jäävad ka klienditeeninduse kontaktid.
Eesti Energia alustas kaubamärgi ümberkujundamist 2009. aastal ning on sellest ajast rahvusvaheliselt tuntud Enefitina. Sama kaubamärgiga pakub Eesti Energia klienditeenuseid ka Poolas, Lätis, Leedus ja Soomes, kus teenitakse kaks kolmandikku klienditeenuste müügitulust.
KU päevatoimetaja